mandag 28. mars 2011

Bursdagskort og andre kort.. GRATIS!

Kjære kortprintere;) 

Ja, da er jeg godt i gang dere.. Å  komme i gang med denne bloggen har jeg tenkt lenge på! Jeg har erfaring tidligere fra andre blogger og synest blogging er gøy! Har ofte tenkt på muligheten for å finne en side der det skal være enkelt, og ikke minst GRATIS å finne  søte, tøffe, artige og fine kort til enhver anledning.. Som man rett og slett kunne printe ut HJEMME! Dette har jeg prøvd, mang en gang i siste liten før vi må rekke selskapet.. uten å finne noe som jeg likte. Så etter en stund med mye pc tid, og prøvd flere programmer - ble dette til en hobby.. Håper dere tar i bruk siden her og finner kort som faller i smak! Legger inn flere kort etterhvert. Om det er noe dere mener mangler i utvalget, så for all del - let me know! Det er bare kjekt med tilbakemeldinger fra dere! 

Hilsen fra Kortsjefen;)


7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Fine kort! Hvilket program bruker du?
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  3. Her var det utrolig mye flott :-)

    SvarSlett
  4. Tuuuusen takk!! <3

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett