torsdag 7. april 2011

En liten pause mellom kortslagene..

Som dere ser, har det gått i striper.. Og selvfølgelig i favorittfargene.. Spesielt rosa da:) Snart blir det jaggu prikker!

 Bloggen bærer vel kanskje preg av av jeg liker roooosa! Men, jeg er ingen "rosablogger" Du får absolutt ikke noen "outfit" bilder her altså! Ser ikke helt at det passer meg og spesielt ikke i min hverdag.  Når man er hjemme med en liten baby på 5 mnd så blir det ofte jeans, joggesko, enkel genser som er heeelt greit å få slev og gulp på. Og ikke minst håret! Som forresten begynner å bære preg av svangerskap og amming! Klebrige bebyhender klarer liksom å lime seg fast, (selv om man går med hestehale hele tiden) og når man da skal prøve å få håret ut, sitter en floke igjen i den lille hånden.. Så nå begynner det å bli merkbart slitt på hver side, om dere skjønner.. herlig! 


Men jeg koser meg virkelig! Og med mitt tredje barn vet jeg å sette pris på den tiden man har hjemme når de er små. 

<3

Denne bloggen kommer vel ikke til å handle så mye om meg og mitt, det var bare et plutselig innfall at jeg trodde hele Norge hadde et behov for å finne fine kort som man kunne printe ut, enkelt å greit - der og da - når man hadde behovet for det! Ja, det trodde jeg virkelig;) Det er ikke måte på hvilke tanker som kommer når man går hjemme med en baby! Men, ny hobby - det kan man kanskje kalle det! Og her er det stooorproduksjon og kaffikos mellom slagene;) Og ikke minst få besøk av kjekke venninner. 


Til deg som er innom sier jeg velkommen! Synd du glemte å kjøpe kort på butikken når du skulle egentlig ha husket det - MEN du begynner å få et ganske så greit utvalg her, mener nå jeg;) 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar